Måndag kväll!

Blev en sen midag för att pappa kom sent från skeå men de gjorde inte så mycket.
Efter maten var vi duktig och gick med hundarna runt manhattan och sen såg jag färjan :) jag är helt såld på glenn de är ju han som gör hela programmet bra :) hehe har nyss vare duktig och räka lite matte eftersom i morrn börjar kursen på riktigt men hela 100 minuters lektion. ska ändå bli lite kul att komma igång på riktigt nu när vi har en ny lärare och allt. Men är så trätt just nu att jag hoppade lite i boken för at tkomam fram dit de andra är.
Ska snart dricka lite te med pappa och sedan måste jag förbereda engelskan till i morrn men jag är så himla trött att jag vet inte hur jag ska orka men de måste jag helt enkelt bara.

Under kvällen har jag funderat ordentligt på att färga håret brunt men åh vilket svårt val jag vet inte hur jag ska göra, för nu börjar jag ju äntligen få den blonda färg som jag vill ha. Men skulle ändå vara super kul med nåt helt nytt :)
nej nu måste jag kila.


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0