Måndag.

Jag trodde vi började halv 9 så jag befann mig på ksolna 20 över 8 men då började vi visst 10 över 10 i stället. tack för att nån meddelat mig. hann i allafall gå igenom lite inför provet med nåra från klassen som också var tidig.
provet gick skit i allafall men får väl göra om de om jag inte fick nogm ed poäng. är då i allafall hemma nu för att skynda mig att renskriva mitt tal som jag ska hålla efter lunch. sen vid 5 tiden ska jag dra till malå en tväis. lisa & oskar ska hämta hans bil och dom bhöver en till chaffis så man ställer ju upp för laget och själper till. ska ändå bli lite kul att köra långt, de var ett tag sen. men ksulle gärna vilja ha lite sällskap i bilen på vägen hem så äre nån som vill följa så säg till. nej nu ska jag kynda mig göra klart talet.
Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0