Onsdag kväll!

Kvällen har bestått av ett tränings pass som var otroligt efterlängtat och grymt skönt vare att röra på sig igen.
Men kan säga att det var gode jobbigt efter dessa lata veckor pga min förkylning ;/
Har nydligen sett greys som hade säsongs start ikväll och de komme några tårar under programets gång.
Har sovmorgon i morrn till 1 vilket ska bli grymt skönt och välbehövligt inför helgens arbete.
Blir till att jobba från fredag då jag slutar till 9 eller 10 på kvällen och sen 17-22 på lörag och söndag.
Så jag har ju det jag gör. Har sutte och kika på bilar på blocket i kväll, pappa som lurade mig till de.
Skulle inte sitta fel med en egen bil men det blir gode dyrt, får spara ihop och se om jag ska idas köpa nån.
Nu ska jag gå och byta dator och lägga upp lite bilder från kameran som pappa vill komma åt.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0