Tisdag.

Idag fyller men kära storebror år :) grattis till han, synd bara han inte är hemma så man hade fått äta tårta ;) haha
Hade matte i 100 minuter men de kändes inte riktigt så länge :) de kändes faktiskt riktigt bra att komma igång med det på riktigt nu :) 
Åt lunch på statoil med go brudsen :)
Vad kvällen bjuder på är ännu oklart. Jag hopaps det händer nåt roligt i allafall, har lite läxa jag skulle ha gjort  bort men vete fan om jag orkar. Men nu är jag snart ikapp med allt jag hamnat efter i och de känns bra :)

Åh det märks att det är höst nu, fick skrapa rutorna på bilen i morse inann jag körde iväg. Hoppas jag kan få med mig pappa så vi kan tona om bakrutan i kväll :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0