Dagen närmar sig ..

Snart är det dax att bege sig mot varmare breddgrader. Har labb nu fra mtill 16,30 sedan blir det stan och bio med brudaran :D
Imorgon slutar jag 12 och då beger jag mig raka vägen hem till sköna Lycksele där väntar ett arbetspass, packa klart och träffa min hemliga älskare och några vänner. Sedan är den stora dagen här.

Igår kväll var vi på NH och tog en öl det smakade mycket bra, och jag begav mig hem vid 10 tiden. 11 så sovde jag och vaknade pigg när väckaren ringde halv 7 imorse.

Måste säga att man känner sig otroligt handikappad utan internet hemma men jag har klarat mig bra, i tisdags köpte jag hem glitter och lite annat pyssel och gjorde julkort till mina vänner. Man måste ha fantasi, hihii

Nu måste jag arbeta vidare men jag lovar mina trogna läsare att jag ska förska hinna lägga upp minst ett till inlägg innan jag lämnar sverige!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0