Home sweet home

Borta bra men hemma bäst, landade i sverige igår. Tog rirek bussen he till lse för att ha e roligt ute kväll med gamla vänner, men se så blev inte fallet.
När jag kom till lycksele hade jag sjukt ont i magen, klocan var ca 17,00 och jag insåg att jag inte hae äte sedan ca 10,30
Jag blev bjudn på plankstek hos Lisas familj och det smakade ricktig bra. Men hade fortfarande riktigt ont i magen. Vi gjord oss klara oc åkte ner till scoutstugan där vi Guruvikare hade hemvändarfest, jag och lisa stannde ca 1 timme innan vi åkte till lappi och fortsatte fest. När klcoakn vad kring 9 hade jag druckigt upp en ½ öl och ca 4 klunkar vin och jag mådde as dåligt. Jag bestämde mig för att åka hem, vilket var klokt. Hnaländer till hemmet ca 22,00 och visade sig då att jag åkte på någon typ av magsjuka eftersom jag hela natten har kräkts. Inte alls roligt och inte alls hur jag ade tänkt spendea min juldags kväll.
Idag är jag helt orkeslös och kan endast ta in flytande mat. Dricker mycket cola, men känner mig otroligt pigg efter den jobbiga natten.

Dock har nattens hemskheter gjort att jag inte kunde förlja med till lillhomträsk idag och hämta min älskling Molly, men snart kommer hon hit hem och då blirefull fart och mys i sinne :D

Storebror Emil är även hemma och på onsdag komemr eric och jenny, kunde inte fått bättre julklapp än att ha dom på hemmaplan!
Imorgon kommer även min hemliga älskare hem det ser jag framemot :)
Nu ska jag fortsätta mysa i soffan.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

jag tänkte det, vars tusan tog du vägen när jag aldrig såg dej på hotellet. vad tråkigt!!

2010-12-26 @ 18:34:01
URL: http://duonlyliveonce.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa det kändes jätte tåkigt, men sånt är livet. Jag får ta igen detta om ett år ;) hihih

Vad hr du för planr för nyår ?

2010-12-26 @ 20:47:07
URL: http://emmablemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0