Monday morning

Åh nu börjar det da ihop sig inför tentan och konstigt nog känenr jag mig hyfsad lugn på nått jävla vänster, tycker att jag egentligen borde ha paniken.
Har hunnit duscha och packa ihop mina saker för snart åker jag tillbaka til umeå, där pluggandet fortsätter. Fördelen med att inte ha internet i lägenheten idag ä jag då måste jag verkligen plugga finns inte så mycket annat att göra. Men resten av veckan kommer bli lite seg när man gör allt i princip på internet.

Känns som att veckan kommer gå hyfsat fort. På fredag eftermiddag åker jag tillbaka till Lycksele då för att jobba, packa och förhoppningsvis hinna träffa några vänner också. P lördag lämnar i lse ca 10,00 för att i lugn och ro hinna lämn bilen hos minfarbror och ta oss ut till flygplatsen. beräknad avgång är 16,00 sedan en ca 5 timmars lång flygtur och sedan ca 30-40 minuter för att komma till hotellet.  Det kommer bli gode nice!

Men nu ska jag sluta dagdrömma och äta lite, hämta posen och plugga vidare in i det sista innan det styr mot umeå.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0