Söndag

Fan vilken fest det blev igår. Kommer inte ihåg allt, det spårade lite men roligt vare :)
vi tog klassfoto som kommer upp senare. vi hade idrott, och veckokryss, någon lyckades spärra mitt mobila bredband och nu behövs puk-koden som vi inte hittar igen vilket betyder att jag blir utan internet i veckan, ahaaa hur sk jag klara mig ?
Jag blev kvar till just innan 5 i morse, då sprang jag och min hemliga älskare hem till mig och somnade innan vi ens lagt oss. Min mobil hade dött tidigare under kvällen och jag kände mig riktigt handikappad, jag är allt för beroende av den. Så jag kunde inte ställa alarm utan det fick bli på min hemliga älskares. När jag lagt mig kom jag på att partynisse skulle ringe och väcka mig på morgonen så när väckarn ringde drog jag en vild gissning om vad hon hade för nummer och messade.
Det visade sig att hon varit kvar där under natten, och vakant vid 8 och städat så vi endast hade golvtorkningen kvar. pappa fick skjussa dit mig och vi städade klart sedan åkte jag hem och försökte somna om brevid min älskare men det gick inte. Han trodde även inte på mig när jag sa att jag varit och städat i en timme. ahaha

Under dagen har jag i allafall pluggat lite och bara tagit det lugnt, beställt taxfree inför resan och nu ska jag snart krypa ner i soffan med en film, chippa och dippa + cola, en riktigt bakiskväll blire.

Imorgon bär det av till Umeå igen, pluggning hela eftermiddagen tillsammans med Emma och kanske fler.

Har även fått veta att både Emil & Eric kommer hem under mallandagarna och stannar över nyår så jävla roligt det kommer bli :D jag riktigt längtar!!! Men först väntar en mycket skön och efterlängtad semester på de varamare breddgraderna.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0