vart är inteligensen ?

Ifredags fick jag ett brev från tandläkaren om att jag skulle komma på besök dit för undersökning den 19 januari.
Problemet var bara att tandläkaren jag var kallad till tycker jag inte om, och förra året då jag blev kallad ringde vi och bad om att få byta tandläkare. Detta var då inget problem och jag fick återkomma till den nya som jag trivdes bra med. Hur svårt ska de vara att hålla koll på vem man egentligen ska gå till ?
När mamma ringde och frågade varför jag blivit kallad till fel läkare hade dom inget svar.
Jag trodde att dom som jobbar på stenbergska ska vara inteligenta och ha ett minne men jag tog tydligen fel.
Nu fattas det säkert bara att jag inte kommer få göra min lilla operation det här året och i stället ska jag betala för det, nej där går gräsen. I så fall får tanden som ska opereras ut ligga där den ligger :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0