Bal!!



Idag är det bal för hela slanten :)
Klev upp 07.15 kastade mig i duschen och sedan åkte jag och hämtade tobias som hjälpte oss att aätta upp podiet. Vi åkte sedan vidare och fraktade musik grejorna till hotellet också innan jag köpte lite frukost på statoil och åkte till emelie. Sitter nu i min super snygga balfrisyr och hur nöjd som helst och väntar på att Josefin ska komma upp till mig och göra sminket :)

Vid ett blir det ett nytt besök till hotellet för att göra klart det sista med bordsplaceringen innan jag åker hem tar på mig klänningen och åkte till Matilda på fördrink och fotografering.

Detta känns som en toppen dag och hittills har allt flyte på som det ska :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: nina

kvällen var grymt bra! :)

2010-06-06 @ 02:43:20
URL: http://ninapartapuoli.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men visst :) jag är super nöjd att det blev så lyckat :)

2010-06-07 @ 01:30:33
URL: http://emmablemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0