Fösta dagen på det fria livet


Hade sjuk lång sovmogon, och skönt vare!
När jag kom hem efte jobbet igår så la jag mig och såg film, såg kanske 20 min innan jag somnade och då kanske klockan va ca 22.30
Men efte en hår veckan så behöver man ta igen lite sömn.

Har vare med matte i dag, vi har vare en sväng på stan, fikat och sedan undersökt hennes bil tillsammans med ronnie, men vi kom inte fram till så mycket.
Sitter nu och kollar på vad jag ska köpa för dator och hoppas pappa snart kommer så kanske vi kan åka och kolla på en. Det kommer att svida när den ska betalas men det komme helt klart vara vät det, jag tål fan inte mitt gamla jävle skap nåt mer.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0