KOM HEM!!


Sofie min älskade katt är borta!
Vi har inte sett till henne sen i måndags kväll. Vad kan ha hänt ? Hon brukar inte vara borta allt för länge, jag börjar bli orolig. Älsklingen har jag haft sen jag var sju år. Hon är välrdens snällaste och finaste hon måste komma tillbaka. Vart kan hon vara ??

Hoppas hon kommer hem snart, vet inte vad jag ska ta mig till annars ? Det är så tomt utan henne, speciellt då resten av familjen är borta och har med sig hundaran så är hon alltid hemma med mig.

Men hon är nog bara på upptäcksfärd och kommer säkert när som helst.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

hoppas illern kommer hem snart!

2010-06-25 @ 01:34:43
Postat av: Josefine

ja, hoppas soffan kommer hem snart! :D



haha, ja visst var jag. jag är ju så jävla nålrädd, spydde efteråt hahahahah. jag betalade 300 :- men fick lite extrapris för att victor tatuerar sig där så ofta :)

2010-06-30 @ 21:36:50
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0