Ledig dag

Idag har jag varit helt ledig. Tog först en sovmorgon till just före 12 innan jag åt frukost och duschade. Sedan promenerade jag och Molly in till stan för att hämta bilen. Vi tog även en glass paus på statoil på vägen.
Det har verkligen varit kanon väder i dag och det gillas hopaps det är lika fint i morgon med :)
När vi kom hem och Molly så storstädade vi bilen för det behöveas och oj vad fin den blev jag är nöjd!
Nu är den städad och nästa vecka ska sen på servic så nu är ett lämpligt läge att sälja den ;) hihi

Kanake ska åka till stugan i kväll, skulle vara mysigt kanskem an tillochmed kan ta sig årets första dopp i kväll eller i morgon.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0