Måndag

Idag har jag arbetat och det var närstan skönt att kliva upp tidigt och bege sig till arbetet.
Som tur var så kunde jag lifta med mamma så jag behövde inte cykla.
Dagen har rullat på och helt plötsligt var klockan fem och jag fick gå hem.

Nu sitter jag och pappa brevid varandra med varsin dator framför sig och kollar efter en ny bil.
Jag hoppas verkligen att vi ska byta skulle vara skit kul.

Har även fått nys om en lägenhet som jag känner mig intresserad av. Nu måste jag bara få veta om jag tar mig in på nån skola till hösten.
Tar jag mig inte in måste jag börja överväga om jag ska stanna i Lycksele och arbeta eller om jag ska åka till Göteborg och testa på livet där nere. Som jag brukar säga, många funderinga men inga svar ... än så länge i allafall ;) hihi

Ikväll ska jag och mina goda BB-kompis ut på en power walk, skönt ska de bli, nog för att jag har stått hela dagen men då sover man gott i stället.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0