NU äre nära :)

Om ca 7 timmar ska vi samlas vid hotellet för att ställa upp podiet. Sedan är dagen i full gång. Kommer vara helt slut på efter morgondagen men kul kommer det att bli :)

Har jobbat med det sista inför balen i dag och sedan jobbade jag med åsa på statoil :)
Jag gillar verkligen att jobba med Åsa allt flyter på så bra och roligt har man också.

När jag slutade åkte jag iväg med lastbilen till skolan och lastade in podiet. Fan vilket projekt det var. Tur vi var många så imorgon är det vara att köra latsbilen från statoil till hotellet och lasta ut.

Nu blire til latt fixa några små saker sedan försöka sova några timmar innnan det är dax :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0