Nu var det över!


Tråkigt men sant!
Igår tog jag studenten och jag har nog inte förstått det själv än, men jag hade en helt underbar dag/kväll.

Emil åkte hem igår eftermiddag och då ringer han vid 10 i morse och är jätte glad. Han ville bara påminna mig om att jag hade tagit studenten i går och att jag var så jävla bra!
Gissa vart jag är på väg ?
Låt höra ...
jag är på väg på systemet och ska köpa vin, är du sugen på ett glas ?
Nej huva det var/är jag verkligen inte!!
Fortsätt sov nu det behöver du nog.
Sagt och gjot nästa gång jag vaknar är klcokan över 1.

Tror levern kommer bli glad att det är över för det ha förtärits en hel del alkohol, så ska bli skoön med att vara nykter i kväll.
Har fin besök både moster + morbror från sundsvall & faster+ farbror från umeå + Eric är här så på ett tag blir det middag och sedan förhoppningsvis en lugn kväll kanske hyra film.

Alla säger att det skulle vara jobbigt att vakna idag och inse att skolan är slut att man är arbetslös och inte alls vet vad man ska göra. Själv är jag nog en av dem som inte alls känner så, jag har mitt jobb på statoil och det duger mer än bra till mig över sommaren och kanske även till hösten!

Nu ska jag softa vidare och njuta av att jag har tagit studenten!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0