Regning kväll ?

Ja precis då jag och olivia skulle bege oss ut då börjar det tok regna så vi bestämmer oss för att se en film.
Jag trotsar regnet och tar mitt knall gula paraply och vandrar de ca 200 meter som de är till Olivia, ca ½vägs vill jag bara vända om för att det regnar så jävla mycket men när jag har ca 10 meter kvar får jag fälla ihop paraplyet. Hel knasigt väder.
Vi myste i stället framför datorn med filmen remember me och fan vilken bra film, men jävligt onväntat slut och då kom det tårar kan jag säga! Men det får helt klart 4 av 5 toasters.

Nu är det bara att försöka varva ner och sedan kasta sig i säng, blir en tidigt morgon i morrn med och en riktigt lång dag.
Börjar 8.00 och arbetar då till 17.00
Då ska jag stanna kvar på arbetet och äta en middag för klockan 18.00 ska jag infinna mig på  brandstationen för brandutbildning. Det kommer bli riktigt spännande och roligt tror jag också men när jag sen kommer hem om jag överlever vill säga kommer jag vara helt slut.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0