Softar kväll


Har haft en trevlig middag med släkten och sedan åkte jag och hyrde film.
Höll verkligen på att somna i fotöljen där jag låg men lyckades hålla mig vaken och nu känner jag mig ju fan pigg men det vänder nog när som helst. Imorgon åker storebror hem igen, tänk vad fort veckan har gått. Trodde jag skulle hinna bli less men inte då! Kommer verkligen sakna dom nu när jag vet att vi inte ses på ett tag.
Jag ska även upp och jobba i morgon men det behövs för när jag kommer hem ska jag mest troligt klicka hem en ny dator, håller på bli tokig på den jag har nu.

Fick en ipod & nike+ av mina bröder och kusin i student present  håller på lägga in musik på den nu men inte det lättaste men snart har jag lyckats. Så på måndag hoppas jag det inte är spön i backen för då ska jag ut och springa! Kommer bli kul :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0