Studentvecka!!!

Vika undebara dagar jag ha haft hitills.
Imångdags bytte jag ålder och blev 19 i stället fö 18 och det va bland dom bästa födelsedagar på länge.
Vi började med fest hos mig och sedan föslyttade vi oss till furuviksstanden och där var det en del folk.
Mycket tevlig kväll, men slutade med att det låg 1000 liter sand i sängen nä jag vaknade på tisdag morgon.

På tisdag åkte jag till skolan och hade piknick med klassen och sedan hade jag budana en egen piknick ute i solen på eftemiddagen. Efte detta så åkte jag hem och fick vädlens bästa öveasskning nä jag kom hem.
Eric är redan hemma och när jag spinger upp för tappen så sticker ett ännu blondae huvud upp från soffan än jag hade förväntat mig. Vem ligger där om inte emil ??

GISSA OM JAG BLEV LYCKLIG!!
jag gick typ runt i 30 minuter innan jag förstod att detta var verklighet.
Hur som helst så började festen hos olivia jag och typ 11 op tjejer men dom är så tevliga och jag kände mig som en i gänget :)

Vi begav oss sedan vidare till gammplatsudden och sedan till lugnet där jag skadade min fot. Ca 5 op brudar tog sig en titt och gav mig tips på vad jag skulle göra för att minska smörtan. Lisa söt som hon är plostrade hon om min fot och även fast det egentligen inte hjälper så kändes det bättre :) Bamse plåser hjälper alltid ;)

Är i allafall ledig från skolan i dag så ska bara ta det lugn ich ladda om inför kvällen, i morgon bli en hel vilodag för att orka kliva upp 6 på fredag morgon och se fräch ut.
Hoppas alla har en lika bra studenvecka som jag för den är kung!!!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

jag undrar vad du mer hitta i din säng

och vad skulle man göra utan op brudar

2010-06-09 @ 18:13:02
URL: http://hejoliviahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0