Tisadag mys

P-mötet varade ändå i 3 timmar fast det skulle vara ett kort, men eftersom vi börjat i god tid så blev klockan inte så mycket. Då åkte jag och Lisa hem och har just sett den nyaste Wallander och fan se bra den va, bästa hitills!

Sitter nu och planerar min mmorgondag men kommer inte alls fram till så mycket. Vad ska man göra då man är ledig ?  Ja på kvällen ska jag tillbaka till jobbet och få lära mig några viktiga saker som kommer vara bra att kunnainför sommaren, själv hoppas jag det inte tar allt för lång tid så man hinner med nåt annat kul på kvällen.

Nu ska jag fundera vidare på vad jag ska hitta på nu kanske se en film ?
kanske fika en smörgås `?

Ja det finns många funderinga men inga svar ...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

hahahahahah



Nu ska jag fundera vidare på vad jag ska hitta på nu kanske se en film ?

kanske fika en smörgås `?



Ja det finns många funderinga men inga svar ...



du är kul du

2010-06-16 @ 13:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0