Tisdag


Hade bara en lektion idag men fick inte allt för mycket gjort. Har forstatt att jobba med balen och det känns att det bara är några dar kvar nu.  Hängde hos matte en stund först efter skolan innan jag drog vidare till hasse där vi planerade vårat kalas :) Fan vad jag längtar bara det är sol på måndag så kommer allt vara perfekt !!!  Men nu ska vi inte hoppas på förmycket för då bli vi bara besviken.

Har sutte nu med matten en stundo ch jag blir mer och mer nervös för vaje tal jag gör. Imorgon gäller det klarar jag provet får jag G i slut betyg men om inte kommer jag få mitt första IG och detta tänker jag inte acceptera!!!

Ska i allafall snart bege mig tillbaka till mattematikens värld och hoppas jag blir lite klokare.
Imorgon väntar en spännande dag, får veta mitt slutbetyg på projekarbetet och sen skriva det avgörande provet i matte, hur ska dagen sluta ???

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0