underbar kväll :)

Japp ikväll jag har gjort nåt jag verkligen älskar och har inte gjort det på länge. Jag har bakat!!!
Först blev det en snickers kaka och sedan FEM rulltårtor med olika smaker. Hade tänkt hinna baka beskvier och chokladbollar också men det hann jag inte, tiden bara rusade i väg.
Måste försöka hotta nån tid kanske i morgon eller på söndag om vi inte blir så sen från sundsvall att baka det sista :)

Sitter för tillfället i min balklänning nu och längtar tills på fredag :)
Fan vad kul det kommer att bli, nu är nästan allt fixat så det känns ju underbart :)

Imorogn har jag en lektion sen ska jag fixa lite med balen innan jag börjar jobba. Efter jobbet blir det ännu mer balen jobb innan jag åker hem och förbereder mig lite inför fredagen :) Jag är taggad!!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0