wii :)

Skulle böja dagen med att vara hos emelie klockan 9. Jag hade ställt väckarn på 8 men vaknade inte förrän kvart i 9. Så det var bara att stressa iväg. Resultatet blev i allafall kanon bra och är hur nöjd som helst :)

Har nyss varit med pappa på expert och fick mig en ny laddare till datorn eftersom det var nåt hel galet med den andra eftersom datorn inte laddade. Men nu fungerar den som den ska :) Men det dröjer säkert inte länge förrän det blir nåt nytt fel ...

Dagen ska fotrsättas med en springtur tror det eller ej. Jag ska inviga mina nya springskor och min ipod, synd bara att jag inte hunnit instalera nike+ hade vare skit kul men får fixa det till en annan dag.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0