wii :)

Nu har jag äntligen köpt mig en egen dator! :)
Fan vad jag är nöjd!
Har inte huniit använda den så mycket haft en spel kväll med brudarna. Började med att kamma hem vist i bluff 2 gånger sedan bytte vi till monopol men det gick inte alls lika bra. Efter ett långt spelade så körde vi bluff igen men då förlorade jag igen, å igen då vare inte lika roligt längre.

Nu sitter jag i allafall med min nya älskling och bara njuter, ska försöka fixa klart alal instalationen innan jag kryper till kojs. Fast sovde länge i dag så bli nog en sen kväll.

Och vad ska man hitta på i morgon `?
Ja om jag orkar ta mig upp så får jag se vad jag hittar på ..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0