Snart får man öppna första luckan i adventskalendern


Så här hårt jobbar jag och Naty-girl under grupparbete!
(Lånad bild av Ida)

Nu är i allafall sängen renbäddad och tänderna borstade så nu ska jag krypa ner och hoppas på att somna direkt. Har haft en del sömnsvårigheter senaste nätterna, i söndags natt somnade jag kring 04,30 och igår kring 02,00
Nu hoppas jag somna direkt jag lägger mig, ska försöka kliva upp nånstans mellan 8-9, försöka hinna plugga lite innan det bär av till UB.

Har inte varit hemma på snart 2 veckor så nu börjar hemlängtan komma!
Jag bor heltklart förnära hem, en av anledningnara till varför jag egentligen inte vill bo i umeå, men tur jag flyttade hit och träffade mina fina frukpåsar :D

Just ja, det hade ringt nån hem och frågat efter mig för nån vecka sedan och ville prata om att jag skulle skriva mig i umeå. Mamma sa att hon skulle återkomma för att få tag på mig.
Själv sa jag att mamma kunde hälsa att jag inte har några planer på att skriva mig i umeå!

Tydlingen hade det ringt någon liknande person för nån dag sedan och då pratat med pappa, han hade sagt att jag endast veckopendlar och inte behöver skriva mig i umeå.
Tack pappa, helt rätt sagt. Hade jag viljat skriva mig här hade jag antagligen redan gjort det!!

Nu säger jag god natt.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0