äntligen!

Nu har jag flyttat in i lägenehten ochdet känns otroligt bra. Har hållit igång sen 9 i mrse med att packa och sedan åka hit och packa upp. Nu är då nästan allt fixat bara lite små plock kvar.

Har samlat vuxen poäng i kväll med att köpa en soffa, otoligt skön!!
Den är vit så kommer vara lite oroligt när min vän matilda kommer (hon har en förmåga av att spilla)men det ska nog gå bra :) hihi  Så är man sugen på att hälsa på är det bara att slå en pling :)
Ska sova första natten här nu, mamma & pappa åkte för en timme sedan så är helt ensam men det ska nog gå bra är helt slut på så kommer nog sova som en stock.
Hade tänkt besöka min kusin som hade fest i kväll men är så trött att jag inte orkar, och jag som sällan pangar fest. Ligger iställer här i soffan och äter popcorn och kollar på 2 man.

I morgon ska jag plugga, har en hemtensta tills onsdag så måste sätt fart med att plugga inför den, känns inget kul men det är ju trots allt därför jag är i umeå. Hihi

Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen, Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0