bakisdag fast inte bakis

Igår åkte jag alltså tillbaka till lycksele. Fick åka med Oskar och gänget.
På vägen hem stanade dom av vid nån grus grop och skulle testa oskars fiddy som han hade köpt, själv tyckte jag det ar lite kallt ute så jag passade på att powernapa när jag fick ett helt baksäte för mig själv :)
Så det tog sin lilla tid tid innan vi tog oss hem, men hem kom vi.

Väl hemma så drog jag ragge med Andrea i väntan på att middagen skulle bli färdig.
Efter maten så åkte jag till matildorna och hänge med dom en stund innan jag fick skjussa dom vidare till nästa fest. Jag ansåg att jag var för cool för att hänge med dom, så jag hängde på garaget med 4 pojkar i stället. Lite oväntad kväll men de var inte så tråkigt som man kanske tror. hehe

Efter att pojkarna hade mekat klart for jag och min hemliga älskare en sväng med bilen innan vi hyrde en film och åkte hem. Under filmens gång ringer Matte ture och vill ha skjuss, vi ställer vi upp och när vi äntligen har kommit oss till andra sidan stan så ringer hon upp och säger att hon inte behöver skjuss. Typiskt men det gjorde inte så mycket vi åkte hem och fortsatte se film men hann inte så långt innan nästa person ringer och ska ha skjuss.
Den bilfärden tog lite längre tid men det sas en hel del roliga saker så ick många goa skratt.
Filmen som vi började se vid ca 23,30 var färdig 02,30 då vare bara att krypa till kojs.

Nån säng hade jag ju inte heller så fick sova i bäddsoffan men det var mysigare än jag trodde.
Idag harjag myst med min hemliga älskare en stund och sedan åkte jag till matildorna och hade bakisdag med dom fast jag inte var bakis. Vi hade i allafall super mysigt.

Åt en super god middag med mor & far innan jag hoppade på busen tillbaka till umeå.
När jag har ca 3 mil kvar till umeå inser jag att jag glömt mina glasögon i lycksele men tur som jag hade så var min vän Nina kvar och kunde ta med dom till mig så har precis varit på en cykeltur och hämtde dom ho henne.
Stor tack till Nina som kunde ta dom åt mig, kommer nog vara till stor hjälp nu när pluggandet inför torsdagens tenta drar igång på riktigt.

Imorgon är enda dagen jag har redovisning och föreläsning, resten av veckan består av att förberea mig inte för tentan. Hoppas då att jag har ork för plugg 24/7 nu i 3 dagar :)

Nu blir det snart sängen, har fått otroligt ont imagen så måste vila bort det.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0