Dad is a hero :)


Pappa i somras med min fina hårklämma i örat :)

Pappa är som en super hjälte som kommer då man bäst behöver han.
Han kikade förbi på 10 minuter och lämnade en skrivare till mig kan ju behövas i framtiden kanske.
Han hann då även fixa vingen på glasögonen som hade losnat på nåt konstigt vänster men får väl ändå ta min ner på stan så synsam får sätta åt den ordentligen. Han fixade även styret på cykeln som kändes som det skulle losna i varje litet gupp till och från skolan, det var rent en trafik fara men nu är det ordnat i allfall :)
Tack för den pappa :)

Har hunnit äta och diska undan också så de känns ju toppen då ska jag väl försöka ta tag i pluggandet vilket kändes otroligt jobbigt, vet inte i vilken ände jag ska börja, men tror jag sattsar på omvärldsanalysen och sedan läser jag på inför fredagens seminarium.
Resten får jag spara tills i morgon kan ju vara bra att ha nåt att göra då ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0