Dålig uppdatering!

Ja har varit dålig på att uppdatera senste dagaran men detta beror på att Matilda varit på besök hos mig i ume så har haft fullt upp.
I torsdags kväll tog vi det bara lugn och slöa framför tvn och det var gode skönt.
På fredag var jag på skollan och gjorde 2 grupp arbeten. I det ena grupp arbetet skulle vi göra ett fejkat nyhetsinslag och det var så otroligt roligt. Henke hade kommit på en kanon idé som vi utförde. Jag fick vara reportet och ibörjan blev det några fniss här och där men lätt det roligast jag varit med på länge inom skolan väggar.
Sen på eftermiddagen åkte jag ner på stan och mötte upp Matte, Ida och Affe vi vandrade runt innan vi begav oss till affe på kaffe.
Sedan hem och lagade en kanon middag och sedan begav vi oss till madde en sväng innan vi gick till Origo där vi danssade mest hela tiden. Träffade några Lyckselebor som vi snacka en del med.
Sedan började vi gå med dom hem men det visade sig att vi kom åt helt fel håll vi sväng försent så hamnade uppe på mariehem och sedan vandrade vi vidare tilsl vi inte riktgit visste vart vi var. Då ringde vi taxi och han skrattade åt oss att vi gått så tokigt. Kom hem där kring halv 5 på morgon och somnade nästan direkt.
Idag städare vi(mest jag) lägenheten innan vi började  bege oss mot Lycksele igen.
Affe var snäll nog att låta oss köra hem hans pappas bil och det tackar vi för :)
Jag blev den som fick köra och inte mig emot och dom andra sovde så sött.

Har för första gången i mitt liv lagat köttförssås och bjöd min hemliga älskare på, han tyckte då att de var gott, men inte lika gott som pappa och mammas men den gick ju absolut ner.

Nu väntar jag på att Ida ska ringa så ska jag hämta henne innan festen börjar om igen, i kväll är det hottan som står på schemat och inte nån omväg hem efter så vi tappar bort oss.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

vi kommer att ses! herregud, du bor bara 12 mil bort. sätt på en film så är jag där innan den tar slut!!

2010-09-12 @ 23:40:17
URL: http://hejoliviahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0