Finsittningen


Igår var jag på min första sittningen och den var ju jävla bra som helst.
Jag och det svarta laet började med förfest hos Emma, och sedan gick vi till Corona.
Där fick vi 2 drink biljetter och sedan började vi leta efter vår bordplacering.
När jag äntligen hittat min så kollar jag vem som ska sitta bravid mig. Mr magic och vem är då det tänker jag ?
Jag börjar fråga runt lite bland mina vänner men inte vet vem denna Mr magic är. När jag och Emma står och minglar kommer Mr magic fram till mig och säger
- du som ska sitta bredvid mig ikväll.

Då fick jag i allafall svaret på min fråga. Mycket trevlig kille.
När vi har satt oss till bord kommer några av faddrarna och delar ut uppdrag som man ska utför under kvällen. på min Lapp stod det.

Jag höll på skratta ihjäl mig. Jag försökte gott och väl med mitt uppdrag men gav efter ett tag upp.
Antingen är jag dålig på att flörta elle så är han svårflörtad
När middagen var över såvisade jag lappen för Mr magic och han klappade mig på axeln och sa att jag inte lyckats så bra. hahah

Men sjukt roligt var det i allfall.
Under middagen utsågs även årets nolla och bästa nollnings grupp.
Det bjöds även på en del roliga spex och go mat :)

Sedan hängde vi i nattcluben ett tag, själv begav jag min hem just efter 12 men en otorligt huvudvärk och ensjukt hes röst so sitter i än idag. (Rösten alltså)

Nu väntar jag på att Oscar ska höra av sig och vi ska börja rulla mot Lycksele.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0