Fredag :)

Äntligen fredag och jag är ledig, eller ledig och ledig jag har precis skrivit klart min hemtenta 2 och skickat in den. Nu är det bara att hålla tummarna. Har även hunnit tvätta lite på förmiddagen är inne på andra tvätten nu och sedan blir det nog en tredje och sista så är allting rent.
Nu ska jag sätta igång och baka en kladdkaka och medans den är i ugn kanske jag moppar golen för det behövs. Sen är nog hela lägenhetn ren igen och då har man gjort sig väl förtjänt av EPP (efter plugget pub)
Sendan kommer vi gå hemtill faddrarna och äta middag förfesta och sedan blir det utgång rex eller corona skulle jag tro :P
Imorgon bär det av till lycksele än en gång. Men man måste ju ta tag i sig själv och rösta i valet + träffa nära och kära :)

Vill bara meddela om en sjuk gerj som också har hunnit hända idag. Vid ca 10,30 plingar det på dörren och där står en man som undrar vem som är städchef i detta hus, jag fattar noll. Sedan börjar han fråga om mina städrutiner och vad jag använder mig av för verktyg då jag städer, vilken typ av damsugare jag har och om det finns mycket mattor i lägenheten. hahah

Ha en trevlig fredag!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0