Girls night out :)

Igår kväll var jag med Emma och Elin på mingel kväll med olay och macfactor. Det var hur bra som helst!!
Lärde mig en massa + att man fick goodibags och det gillas :)

Träffade bland annat Johanna Lind Clausen och Tomas Lenneryd.
Vi fick snär Thomas under ca 5 minuter sminkade en modell och det var faktisgt riktgit grymt. Han gav även den hel del tips som jag la på hjärnan :)

 
Har hunnit testa produkterna man fick och måste säga att jag är mycket nöjd med resultatet :)
Macaran kan jag verkligen rekomendera, hur bra som helst :)

När vi skulle cykla hem träffade Emma en kompis.
 
Hon döpte han till Thomas. Vi träffade han mitt inne i stan där han hade fullt upp med att äta spya.
Hade verkligen en kanon kväll, Tack Emma för att jag fick följa med :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0