Helgen

Helgen har varit sjukt underbar.
ALLThar verkligen hänt under denna helg. Har träffa en massa goa & glada vänner som jag saknat!
Har varit ute på lång nattpromenad i okäda områden. tillbringat 2 kvällar i rad på dansgolvet.
Hört en massa skit(bajs) snack, typ helgen samtals ämne?? hahaha
Och mycket mycket mer som har hänt!
Men allt har satt sina spår, även fast jag var rätt lugn igår så vaknade jag bakis i morse. Har haft sjukt ont magen hela dagen men nu börjar det äntligen släpa.
Att min hemliga älskare vaknade för mig för första gången pigg och verkligen full med energi gjorde ju saken också bätre. Han typ sprang runt och fixade en massa medans jag låg och drog mig in i det sista, när jag väl har orkat kliva upp och klätt på mig bäddade jag bara sängen och la mig igen. Somnade även direkt jag satte mig på bussen tillbaka till umeå ikväll och sov näsan hela väge fram så resan gick otroligt fort.

Har även bokat tid hos optikern i morgon för en syn undersökning får väl se vad den säger. Smyg kollar mig själv ibland men när pappa ser vad som står på vägskyltaran före mig blir jag lite mörkrädd för mig själv. Bäst att undersöka saken så jag inte är någon trafik fara :)

Kort vecka kommer det bli, är ledig fredag och eventuellt onsdag också.
Så får väl se om man ska vara så Lycksele kär att man åker hem till helgen igen eller om man stannar kvar.
Den som lever får se.

Nu ska jag skutta i säng så jag kommer mig iväg till skolan i morgon. Har redovisning 10,45 men ska träffa gruppen redan vid 9 för att gå igenom upplägget.

TACK för en helt underbar helg som jag sent kommer glömma :) (ilder kanske kommer senare)
Go natt!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0