Jag är en nolla!

Jag har blivit en nolla!
Har haft underbara första dagar på universitetet. I måndags fick vi en massa information och på kvällen spelade vi brännboll.
Igår var vårna första ute kväll, först träffade vi våra faddrar och hade förfest tillsammans med dom och trevligt va det! Sedan begav vi oss mot corona och oj vad folk det var, och varmt så jävulst men sjukt roligt var det !!! Träffade några lycksele bor :)  gav upp just före 2 och lyckades då hitta hem på första försöktet :)
Imåndags kväll då jag skulle hem cyklade jag vilse och hamnade vid iksu som tur var bor en av mina faddrar på samma område på mig så hon fick guida mig en bit tills jag hittade resten.

Jag har gått och skaffat engen lägenhet också, skrev på kontrakten idag, ska på besiknings av lägenheten i morgon då får jag troligen också nyckeln :) Så på lördag ska vi köra hit alla min grejer och flytta in  :)

Ikväll är jag helt slut på och sitter hemma och tar det lugnt :)
Imorogn blir det nog en till ute kväll då med kareoke ryktas det om så får väl se.

Nu ska jag se klart fångarna på fortet och hämta lite kvälls fika sen tror jag det kommer bli en tidig kväll :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0