Jag vill, jag vill, jag vill INTE vara sjuk längre!!!


Äre inte det ena så äre det andra.
När det känns som att snuvan äntligen börja sakta men säker släppa så kommer rethostan i stället.
Vad har jag gjort världen för ont nr jag inte förtjänar att vara frisk ?
JAG VILL BLI FRISK NU!!
Jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu! Förkylningarna kommer alltid opassande.

Hade i allafall en super mysig middag tillsammans med Josefine och Johanna :)
Hade mer än gärna umgåtts med dom under kvällen också men kände att det gäller att prioritera pluggandet. Vi får helt enkelt ta igen det vid ett senare tillfälle :)

Nu ska jag göra det sista inför i morgon innan jag lägger mig och tittar på nåt roligare.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0