KALLT UTE!!


Nu är det höst på riktigt!!
Håller ju på frysa rumpan av mig när jag är ute och cyklar. Kanake det finns rumpvärmare man han sätta på sadeln ??
Har i allafall vare på UB(universitet biblioteket) med några härliga brudar från klassen i kväll och pluggat lite inför tentan.
Lite klokare blev man, men i morgon väntas en hel dag med pluggande.

Nils ville pigga upp med en Film för att inte tentan skulle kännas så jobbig.
Själv hade jag väntat mig nåt roligt klipp men inte då, men han hade i allafall rätt :)

Nu ska jag krypa under filen i soffan och se en film och fika rostat innan jag kryper till kojs.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: olivia

den finns en bild på dej på facebook, där man ser dina trosor!! hi

2010-09-27 @ 23:02:03
Postat av: Emma

jaa tack för påminelsen det visste jag inte sedan tidigare ;P haha men det bjuder jag på :)

2010-09-28 @ 00:22:18
URL: http://emmablemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0