Klagarn!!

Åh idag mår jag sämre! snoret bara forsar, det är tätt i näsan och rösten finns bara ibland.
Jag ligger fortfarande kvar i sängen. Ligger här och läserpå inför morgon dagen. Har inte orkat stiga upp än, men snat är det väl dax.

Matilda ringde mig för en stund sedan.
jag: jag vill hem!
M:men du är ju hemma.
jag: men jag vill hem, hem.

Konstigt att när man är sjuk så vill man helst vara hemma, iallfall vill då jag de.
Jag har ingen större lust att gå på sittningen i morgon när jag mår så jävla dåligt som jag gör.
Men det är ju några timmar kvar tills den börjar och inna dess kan mycket inna hända.

Nu ska jag hämta fika forsätta mysa i sängen sedan blir det väl en dusch innan pappa kommer :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Josefine

men emma lilla! jag kan komma & stoppa om dig i sängen & pussa dig på pannan & laga mat åt dig. sedan kan jag sätta på svensson svensson så får du ligga & skratta & snora i din sköna soffa.

2010-09-23 @ 15:30:07
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0