Ledig mitt i veckan.

Har varit ledig idag och det var skönt :)
Tog då en välbehövd sovmorgon och sedan åkte jag in på stan och mötte upp Josefine :)
Sedan åkte vi hem till henne och myste i soffan, hon och victor erbjöd sig att bjuda på middag och det kunde man inte tacka nej till. Mitt i allt mys kommer jag håg att jag skulle köpa en byrå i kväll och få den hemkörd och allt, ca 2 minuter efter så ringer kvinnan som skulle sälja den. Då var det bara att packa ihop och skynda sig hem.
Så nu har jag i allafall en byrå i min hall det blev ju kanon.

Sedan fick jag laga makaroner och värma upp köttfärsås, inte alls lika gott som de jossan och victor skulle bjuda på. Men förhoppnigs vis kommer det fler gånger.

Har nyss varit och hämta min cykel som jag lämnade utanför Corona. Så nu ska jag se Hip hip hora och mysa i soffan och ladda upp inför en ny morgon dag. Imorgon får jag veta hur det gick på första hemtentan, jag ha väntat mig det värsta vilket är att jag måste göra om den :/
Sen ska jag även skriva en ny hemtenta i morgon kväll. Sedan har jag visst helg :) Skööönt!

Får se om det blir lse i helgen ocskå, det beror på en viss person. Annars blir jag kvar här och går ut på fredag kväll :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0