Måndag och sjuk ...

Började 10,00 idag och vaknade 09,15 då fick jag lite panik men snabb som jag var hann jag fram i tid :)
Vakande även med en jobbigt förkylning som har tagit ifrån mig all ork. Har legat i soffan typ hela eftermiddagen och halv sovit.
Efter skolan slutae vid 12 cyklade jag ner på stan och hämtade ut mina nya glasögon, handlade även lite små saker till lägenheten som skärbrädor och vinöppnare. Hoppas på att kunna lura hit Matilda nu när det finna vinöppnare ;) hehe

Har även haft mamma på snabb besök här i kväll. Nu ligger jag i soffan igen smyg kollar på vänner och försöker plugga lite men det går inte så bra, skulle helst av allt vilja gå och lägga mig men ska ge pluggandet ett försök till.
Förkylningen kommer verkligen inte passande.
Har en sals tenta nästa torsdag som jag också måste börja plugga till så kanske har nån cans att fixa den.

Nej nu äre bara att bita i det sura äpplet, försöka fortsätta plugga så man blir klar nån gång.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

nya glasögon? på vilket sätt ser du dåligt? jag vill se!! ta en bild

2010-09-21 @ 01:29:33
Postat av: Emma

Japp, ser lite dåligt på långhåll med vänster öga.

Dom är en dag gammal och redan har den ena vingen som sitter vid näsan osnat :/ Jag känner mig mycker upprörd!

2010-09-21 @ 14:54:42
URL: http://emmablemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0