Måndag

Sitter nu hemam i mtt kök och ska snart duka fram lite lunch. Har hunnit vara på ne enda föreläsning idag som varade en timme. Ska efter lunchen ta tag i min hemtenta som ska vara klar tills onsdag. Skulle vara greymt skönt att få den klar nu när jag ändå har hela dagen på mig att arbeta med den.
Den ska vara på max 1 A4 så borde nog kunna knopa ihop det tills kvällen hoppas jag. Som alltid är det början som är svår och att referera på ett bra sätt kom´mer nog bli lite lurigt men som Gunde säger: INGENTING ÄR OMÖJLIGT. Så det här ska jag nog klara av.

Ha en trevlig dag i det fina vädret!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: olivia

näe vi ska lämna cv osv

2010-09-06 @ 12:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0