Maskerad!

Sitter nu och laddar upp för maskeraden :) Tror det kommer bli kanon kul!
Har nyss duschat och börjat måla mig blå i ansiktet och äter för tillfället lite reveoli till middag :)

Om folk inte fattar att jag är en smurf för att jag har blå kläder och är blå i ansiktet utan tror att jag är dum i huvudet kan vara det själv :P haha  Känns som man kommer få lite blickar på sig när man ska ner och möta upp resten av gänger nere på ålidhem centrum. Men kolla så mycket ni vill jag tycker jag är skit snygg, kanske borde sattsa på att bli smurf på heltid ;)

Har föröverig haft 2 föreläsningar idag. Första som vara nästan 3 timmar så vi mest på film och kändes lit som att man skulle somna där ett tag men jag höll mig vaken. Föreläsningen efter munch var inom samma ämne men mycket intrssantare och det kom en hel del skratt också.

Imorgon kommer min kära far på besök som sagt, och har med sig lite saker som vattenkokare och micro :D
Ledsen ugn är inte min sak när det käller att värma upp mat det tar för lång tid här ska det gå undan.

Nu ska jag göra mig klar för kvällen :)
Strax kommer även bilden på världens snyggaste smurf upp!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

hahah så jävla kass du är, micro efter inte ens en vecka

2010-09-07 @ 18:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0