middags dax

Utroligt vad dagen har gått fort.
Känns som jag inte har hunnit med nåt alls men lite i allafall.
Har som sagt fåttihop en början till tentan, läst lite mer i boken, damtorkat det sista och även hunnit med att se en hel del tv tro det eller ej. haha

Nu väntar jag på att maten hålelr på värmas i ugn ersom jag inte har en micro längre vet inte hur jag ska klara mig men man kanske vänjer sig. Olivia har kanske nått tips om hur man lever ett liv utan micro ??

Sedan ska jag försöka läsa lite till, och kanske, kanske försöka mig på att skriva klart tentan. Ser väl helt enkelt hur det kommar gå.

Imorgon är det maskerad och jag har ju kommit på det ultimata vad jag ska klä ut mig till.
 dt är blått, har vit mössa och skor + gult hår.

Jag ska självklart försöka klä ut mig till smurfan!!

Nu när jag har kommit på vad jag ska klä ut mig till, funderat ut passande kläder så äre bara att plugga ivkäll så man kan ha roligt i morgon :)

Uppdaterin om hur duktig jag är kommer att komma.
Nu blir det middag i allafall, tackotårta!! MUMS!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

det är enkelt, allt du stoppar i micron stoppar du i ugnen. och vips, har man lagt ner mer tid på matlagningen! OBS. gäller inte popcorn

och vad fan är tacotårta??

2010-09-06 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0