Mys eller inte ?



Världen bästa bok (eller inte ...)
 

Har tillbringat största delen av dagen i min soffa med min bok i handen och försöka läsa + förstå. Det har väl gått så där. Har nu läst ca 50 sidor, ska läsa minst 30 sidor till innan jag lägger mig för kvällen.
Jag har haft en del störnings moment under dagen som att duscha, sett tv prata i telefon med mia underbara vänner. Fikat och lagat mat. Ska försöka läsa nu ett tag till inna jag tar en paus ochkanske diskar undan de sista så det är klart.

Vissa skulle kunna kalla detta som en mys dag och det har det ju varit men om man nu skulle läsa så kanske man hade valt en annan bok, nu hade jag inget val men vissa sager är rätt spännande ändå. Vissa saker känner man ju till sedan tidigare också. Har som sagt en hemtenta tills Onsdag 17,00 som jag ska försöka bli klar med så fort som möjligt men ids nog inte föröska ta tag i att skriva nåt i kväll. Latheten kommer att krypa fram kan jag lova!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

dom har äntligen kommit på att han jobbar på veckorna, men inte visste jag att dom jobbade söndagar också dom kräken. mysig soffa! jag vill se mer av lägenheten!!

2010-09-05 @ 20:11:21
URL: http://hejoliviahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0