Onsdag!

Ja då vare onsdag igen. Tog en liten sovmorgon och cyklade sedan ner till skolan för att påbörja grupparbetet men då bestämde vi att det skulle vi börja med i morgon så jag fick en lediga dag.
Sitter och fin slipar på hemtentan, vill egentligen bara skicka in den så det är gjort men känns som att om jag gör det kommer jag på nåt mer att skriva ... jag väntar nog en stund till.

Har bestämt att Matte kommer imorgon och som jag längtar!
Då blir det mys med middag och bara en slöar kväll :)
Sen på fredag efter jag har slutat så ska vi ut på kogen fast kanske lite förfest först :P
Hemfärd på lördag för att träffa alla andra underbara :D

Gårdagen var grym ifall ni undrar :) Först hade vi förfest med våra fadrar i en lokal och sedan begav vi oss till corona. Var inte där allt för länge innan jag blev trött och begav mig hem.
Väl hemma var det inte det lättaste att få bort den blåa färgen men det var värt de.
Smurf var en bra sak att klä ut sig till :) Jag slår nog till med det nästa gång också ;) haha


I eftermiddag kommer även pappa :)
Och sedan ska jag ut och äta middag med min barndomsvän Josefine det kommer bli as mysigt :)
Ska bli skönt med en lugn kväll.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

sen blev jag trött och gick hem?? snarare, sen blev jag på tok för full och kröp hem samtidigt som jag pratade med olivia i telefonen där jag sa samma sak ungefär 10 gånger

2010-09-09 @ 10:51:59
URL: http://hejoliviahar.blogg.se/
Postat av: Emma

älskar dinakommentarer olivia :) Ja det kan nog vara så också det är ju en tolkningsfråga :P

2010-09-09 @ 21:17:21
URL: http://emmablemman.blogg.se/
Postat av: olivia

ja här jävlar ska det kommenteras, tycker det kommenteras på tok för lite

2010-09-10 @ 00:20:45
URL: http://hejoliviahar.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det har du helt rätt i. hoppas vi ses på hottan i kväll :)

2010-09-11 @ 19:52:28
URL: http://emmablemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0