plugg kväll


Har precis kommit hem från ännu en pluggar kväll med tjejern. Vi har en förmåga av att spåra lite men när vi väl fokuserar så lär man sig ett och annat. Vi planerade i allafall in en efterlängtad ost och vin kväll på tisdag + utgång till corona för ovanlighetens skull, jag är grymt taggad :)

Men innan dess ska man ha gjort bort tentan, fan så jävla skönt det kommer kännas i morgon den här tiden då jag hemma, hemma (alltså lycksele) och inte behöver koncentrera mig nåt mer på den på ett tag tills omtentna kommer vill säga.

Nu blir det en kvälls smörgås och sedan kvällsläsning innan jag somnar in för att försöka ta mig upp tidigt i morgon och hinna en massa innan det bär iväg till tentan!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0