Så där ja...

Då äre en ny design igen, denna gång hag jaf lyckats exprimentera ihop nåt själv :P känner mig rätt så nöjd också. Detta ska jag fira med att koka en kopp te och äta en smörgås, kolla lite på tv och läsa på inför morgondagens redovisning.
Ska ner på stan i morgon med Emma efter vi slutat, men ska akta mig från onödiga utgifter.
Jag har bara två skoldagar kvar av denna vecka tråkig att de är torsdgen som man är ledig men har bara en timmes lektion på fredag som är mellan 13-14 :) Sedan blir det sittning :D

Jag längtar till helg!!!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

fan vad less jag blir, satt hela kvällen igår och skulle fixa ihop något schnyggt, men det gick inte alls. gör du din header i paint?

2010-09-21 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0