Snart 1 år!


Snart fyller min blog 1år. helt sjukt vad tiden har gått fort.
Satt och läste lite av mina gamla inlägg, hittade ett från förra höstmarkande men vart hade jag då varit när jag kom hem 04,30 på söndag morgon och fikade med pappa som skulle upp och jaga ?
Jag har rådfrågat min älskade Matilda och vi fick verkligne slå våra kloka huvuden ihop men vi kom fan inte ihåg.
Insåg även att jag har min hårddisk hemma där alla eventuelal bildbevis finns så detta är ett måste att kolla upp vad som hände frö snart 1 år sedan, när jag kommer hem på lördag.

Pratade en god stund med min vän matilda som jag gärna hade haft sällskap av i kväll, har inte allt gjort mycket.
Sitter i mörkret och snörvlar för mig själv. Tror jag även inte kommer få ut så mycket mer av kvällen så jag tar nog mitt pick och pack och förflyttar mig till sovrummet så jag förhoppningsvis är piggare och friskare imorgon.
Då måste pluggande börja på allvara för att detta ska gå vägen.

Känns även som att det snart är dax att böja lägga in lite bilder i mina inlägg, ska försöka ta tumme ur röven och ladda över bildarna från telefon från nollningen (är ju en hel del).

God natt, sov sött :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

jag vill se dina nya vänner! fan vad jag kommenterar

2010-09-21 @ 22:59:10
URL: http://hejoliviahar.blogg.se/
Postat av: Anonym

När min blogg fyller ett år är jag hemma igen =)

2010-09-23 @ 18:42:44
URL: http://thigeranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0