Söndag

Söndag igen och helgen är slut, tråkigt nog!
Hade gärna varit lediga några dagar till men den här veckan ska väl gå hyfsat fort den med så det blir helg igen :)
Har mycket att se framemot i veckan.
P tisdag kväll ska jag, Emma och Elin gå på mingelkväll med maxfactor där dom visar upp sina nya produkter.
På tordag är jag ledig igen och på frdag har jag min sförsta sittning :) Det kommer bli så otorligt roligt :)
Sen på lördag morogn bär det av till Lycksele igen, jag vet jag är hemma ofta men kan inte hjälpa det då min hemliga älskar befinner sig på hemmaplan och lockar mig hem ;P

Har kanske tur och få jobba lite nästa helg, inget säkert än men jag hoppas det skulle vara såhimla roligt!
Jag saknar verkligen mitt jobb på statoil :)

Har i allafall gjort dagens goda järning i eftermiddag då jag gick och röstade.
Sitter och smyg kollar på valvakan och väntar på resultatet ska komma det är lite spännande.

Sen blir det nog sängen sag orkar mig upp i morgon, då ska jag även hämta ut mina glasögon från synsam :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

hemliga och hemliga, du har ju avslöjat det roliga på facebook

2010-09-19 @ 23:29:41
URL: http://hejoliviahar.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa men här får han fortsätta vara hemlig :)

2010-09-20 @ 15:59:41
URL: http://emmablemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0