Tentaplugg ...

Huva vad tråkgit det är att sitta in och plugga när solen skiner för fullt där ute.
Vaknade vid halv 11 och låg och drog mig. 11 hade jag äte frukost och satteigång att läsa igen.
Efter en timme tog jag paus, sen vare bara att börja plugga igen, har paus nu igen men ska snart återgå till läsandet för att ta en längre paus klockan 15,00 då beverly hills 90210 börjar :)
Sen blir det pluggande för fullt i kväll och en tidigt i morgon så man hinner gå igenom lite innan tentan börjar.

Ska även hinna städa och diska i kväll så det är gjort innan jag går på helg :)

Har även hunnit lägga in MASSOR med bilder från i sommar, nollning och lite allt möjligt så förhoppningsvis ska jag snart ta tumme ur röven och lägga upp dom :)
    
Tro mig det kommer fler men nu måste jag återgå till pluggandet.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

dags att klippa luggen?

2010-09-29 @ 16:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0