Torsdag och det är helg!!


Ja ni läste rätt och har gått på helg eller snart ska bar skicka in mitt arbete som ska vara inne senast imorgon 16,00 så jag är ledig i morgon. Då ska jag packa ihop mina saker jag här hos min sambo Lena och försöka ta mig ner på stan tror jag och inför skaffa mig litteratuen som behövs till den här kursen. Sen ska jag möte upp mamma i MIN NYA LÄGENHET, ja ni läste rätt nu är den min jag har fått nycklarna och allt. Den är jätte stor och fin!
Dom lovade att tapetsera om i hallen och köket det kommer bli sjuk bra :)

Ikväll är det förfest och sedan karaoke som gäller. Kommer bli extra roligt i kväll för i kväll ska the white power förfest med det rosa laget. Tror det kommer bli en roligt kväll :)

Nu ska jag äta lite mat och göra mig iordning för kvällen, måste leta reda på dom vita kläderna jag har med eftersom mitt lag ska ha så mycket vitt på sig som möjligt :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

go white power!

2010-09-02 @ 17:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0